Friday, November 6, 2009

sesi mencarut x tentu pasal

huh??
baca tajuk pun korang sudah boleh mengagakkan...haha
kepada pembaca bawah umur, sila abaikan entry kali ni..tetapi kalau nak baca jugak, sila kan..sebab bukan aku tau pun korang baca ke tidak..haha


hari ini, aku agak sedikit bengang kerana ada pihak2 yang cuba membuat SIALAN

kenapa aku berkata begitu??

1.mereka ini cuba mengaut keuntungan yang tidak sepatutnya di buat oleh mereka...FUCK!!
2.mereka ini tidak memikirkan lansung orang lain...DAMN!!
3.mereka ini tidak tahu menghormati hak orang lain yang memerlukan...LANCAU!!
4.mereka ini tiada perasaan belas kasihan...BABI!!
5.mereka ini tiada semangat 1 MALAYSIA lansung...PUNDEK!!
6.kenapa mereka jadi begini?? 1 perkara je sebab TAMAK...BUTOH!!
7.pihak yang bertanggungjawab pula hanya mampu melihat sahaja kerana mereka pun mempunyai 1 matlamat iaitu KEUNTUNGAN...ASSHOLE!!

harga asal = RM20
harga yang dijual oleh si tamak ini = RM 30 ke RM 50
bayangkan berapa banyak keuntungan dorang ambil..kalau seorang tidak mengapa..tetapi kalau 100 orang??

ok , sekian sahaja sesi carutan kita pada petang ini..hahaha

pesanan ringkas: kepada sesiapa yang datang ke bukit jalil hari ini, mesti tahu apa yang sedang aku merepek ini..hahahaha

wrote by Rafidinho

11 comments:

fitriah said...

klu ayah aku bace blog ko ni terus cancel nak buat menantu.

fitriah said...

eh tapi np ni? ape yg berlaku?? haha

a little less conversation said...

fit,
ko x try lg bg die tgk cane ko tau die cancel??

npe?? ko baca brita sok psl sukan..haha

intan.dayana said...

owh.kO sOkOng sape ni? kelantan ke n9?ngagagaga~

a little less conversation said...

intan,
gomo klate gomo la kawe..haha..mu sokong mne plak?? ko mu sokong referee..haha

intan.dayana said...

hahaha..
aku refree lah.
atas pagar.
xsOkOng mane2.
eh2.esOk aku nk p tgk lah.
kO pegi ke?

a little less conversation said...

ko nk g tgk ke?? haha..ko de tiket ke?? ak pegi klau de tiket la..klau x lyn kt stdium umh je la..

intan.dayana said...

xpasti lg.kalO aku balik ahad aku pegilah.kalO aku balik sOk ptg,maka nye aku xdpt lah pegi.hukhuk

Firol said...

berbaur hangin bernada marah...

Blogger Boy™ said...

owh..aku igt psl semlam haha

a little less conversation said...
This comment has been removed by the author.