Monday, August 23, 2010

jangan biarkan tidur anda tertunggu-tunggu

pagi tadi aku terbangun sahur dalam pukul 4.40pg..turun bawah ingat nak terus nganga mulot je makan nasi..sekali tengok periuk nasi kosong daa..pe lagi, aku merajin kan la diri tanak nasi..aku start masak dalam kul 4.50pg cm tu la..sementara nasi masak, aku baring kejap..kejap kejap last2 terlelap..hahaha..nasib baik terjaga balik dalam pukul 5.15pg..tengok nasi aku x masak2 lagi..dalam hati "xpe2, kejap lagi masak la ni"..ok aku sambung baring lagi..hahaha..5minit pastu aku tengok lagi nasi aku..hasil nya hampeh..BELUM MASAK LAGI!!!..aku pun memulakan langkah bijak iaitu minum air pastu tutup lampu dapor..naik atas sambung tido..krohhh3..hahahahahaha

* lama pulak periuk nasi ni nak masak nasi..penat je aku tunggu
* entah pukul berapa la nasi tu masak sebab aku biar kan on je..malas nak tutup plug..haha

T_T

pesanan ringkas: lepas ni aku nak masak nasi pakai periuk api pulak la..cepat sket..x sampai 2 minint aku rasa dah boleh makan

wrote by Rafidinho

7 comments:

FzaIbrahim said...

huhuu~~
gila lama masak nasik. T___T

budak chOmel said...

kau bia btOl? ntah2 kau x tekan agak nye.tu psal xmsak2~hahha!

mirachantek said...

untung betul ada periuk nasi....

hentakbelipat said...

aku syak kau tak tekan suiz die tuh.kesudah pun x masak

cik syu trangtangtang said...

wau..masak nasik ko...eh ko tulis name aku minah rempit eh.natam cis

a little less conversation said...

fza,
tu la psl..lama gila masak..dugaan bln pose ni..haha


mira,
untuk lg klau nasi tu dh siap masak..

a little less conversation said...

tan, hentakbelipat,
ak dh check 4 5 kali..mmg ak da tekan switch for cook..tp hampeh gak..haha


syu,
ek eleh lu mat..lu igt wa x reti masak nasi ke..hahaha..

p/s: ok la tu minah rempit dr minah senget..haha