Thursday, February 3, 2011

tercekik masa makan burger

da seminggu kot aku main area utara ni..ape yg best? ramai dow aweks2 comel..kah kah kah..dalam masa seminggu ni gak la asal aku lalu 1 tol ni, awek je yang jaga..pastu asal lalu gak, konpem2 la ak hulur duit kertas..lambat sikit orang tol bagi baki..taktik nk usha awek la kata kn..tapi ada gak bila sekali keluar..nah amik ko!! makcik daa..laju je tangan sambar duit syiling..cukup2 pulak tu..bila aku tanya kawan aku kenapa awek je yang jaga tol kawasan tu..jawapan die ni

"tak jantan la laki kerja tol bro, tak mencabar"

hahahaha

bukan takat ramai awek comel..amois2 pun tak kurang hebat nya..kalau pakai seluar tu..pehhhhh!!!! memang mata tak dan nak kelih tempat lain..putih melepak dow, yang licin takpe lagi, ada pulak yang kulit berpolka dot, euwwww..baju pulak nak2 yang ala2 kalau tengok dinding batu tu boleh tembus sampai boleh nampak 5km..memang straight to the point je la jawab nya aku tanpa ragu2 ataupun was2..cuma tak sampai tahap sensiviti berdarah hidung je aku..astagfirullahalazim..lagha2

tapi yang paling tip top sepanjang aku dekat utara ni..bukan awek hot, bukan juga amoi panas, mahupun juga melihat aksi2 terlampau pasangan kekasih bertempek di pinggiran ladang2, estate2, kilang2, factory2 dan stable kuda (eh da macam ayat cerita 3 abdul je) batu-batan di tepi laut..tapi brader jual burger bawah apartment aku..dia punya burger..nyum3!!! sedap tuuuu..daging burger da la tebal, sayur letak nak gunung je, mayonis dengan sos cili (sos cili cap arnab - tak sedap jadi sedap..iklan kejap) tak kedekut lansung..harga murah pulak tu..memang rasa la nikmat makan burger..kenyang weh makan..bertambah layan makan burger brader tu bila awek2 lalu lalang..tapi boleh tercekik bila NYAH2 yang lalu depan sambil buat jelingan manja masa aku tengah makan..nak tesembur balik pun ada gak..kah kah kah

huuhhh..raya cina ni tak boleh la nak paw angpau jiran sebelah rumah family aku..sebab tak dop tiket bas nak kelik, jadi dok layang kapung je..huhu..nasib baik dekat kampung ada streamyx dengan astro, boleh layan bola dan internet sepam dua..


pesanan ringkas: kalau takde apa2 masalah, bulan 4 projek utara dah habis..hoyeahh..tapi lagi bagus nama aku naik untuk projek dekat sentral lepas raya cina ni..haha

wrote by Rafidinho

8 comments:

Syamimi Hazirah said...

ingatkan selera bertambah bila nampak nyah lalu. hahah

Halia Kentang @ Annpaan said...

nyah lalu smbil wat muka mnja2x ea?
euwww, kelas gitu..
hehehe

Unknown said...

utara kt area mne ?!

yatiHanuni said...

orang utagha mmg comel2 pon... (aku org perlis tp lahir kat penang)
hahahhahahahahhahahahaakkkk!

gile la ko, asek cite pasal awek2s... cepat2 la ikot jejak langkah aku, ye, kawen! hahahah

a little less conversation said...

eyra:
mmg selera bertambah pn..mane tak nye..laju je mkn sbb nk blah cepat2


hk:
kelas kn..nasib tak ckp "hai bang..boleh adik teman abg mkn?"..mmg pengsan tbe2

a little less conversation said...

cik yuki:
utara ktne? rahsia..klau gtau ktne takot2 bos jumpa blog ni..hahaha


yati:
usha awek dulu puas..da smpai nk terkeluar mata baru kawen..

FH said...

macam 2 in 1 je..
aku suka oblong daging :)
burger arnab pun bole tahan. haha

a little less conversation said...

kau pernah makan burger arnab? rasa pe weh