Thursday, November 17, 2011

surat khabar terhebat

salam

sepatutnya aku nak post entry ni semalam dan minggu lepas dalam wordless wednesday..disebabkan aku malas dan tak sempat dan aku dah tak tahan, aku post je la hari ini..peduli hape aku


P = Perlawanan/Permainan
M = Menang
S = Seri
K = Kalah
J = Jaringan
K = ? (mungkin "kena" kot) yang lebih sesuai diletak B = Bolos saje dinding itu
Mt = mata

jadi korang nampak tak apa yang cuba aku sampaikan disini..nampak? kalau nampak dan tahu jawapannya, sila hantar jawapan korang ke 3310 untuk memenangi hadiah (tertakluk kepada terma dan syarat)

udinese tetap di persada liga walaupun sudah kalah 11 kali daripada 10 perlawanan walaupun jaringan baru je 3 gol

p/s: itu lah..kalau dah tak nak jadi wartawan sukan, jangan jadi..jadi je ramalan kaji cuaca, baru sesuai..kan dah nampak kebangangan disini..haishhh


pesanan ringkas: tahukah anda pesawat yang melalui awan dengan pantas boleh menyebabkan pembentukan cristal ais dan menghasilkan titisan hujan atau salji?

wrote by Rafidinho

7 comments:

bact. said...

baru kalah 1 la.
terlebih letak no1 je tu
hahhaa

a little less conversation said...

bact:
yup tersalah letak..1 blkg tu sepatutnya letak kt gol jd 13..huhu

oranglidi said...

haha.. ni nk cepat punya pasal la tu.

ac milan banyak lak jaringan dan bolos ye.

Bella Bell said...

hahaha. tak ikhlas nak jadi wartawan lettewww...

Juno said...

ahh kerja cincai.

aleen aiden said...

yg biase dengar,ac milan dgn juventus je.kah3

FH said...

emmmmmmm.. mcm tk phm . hahaha