Wednesday, October 26, 2011

wordless wednesday : retro



pesanan ringkas: dating pakai kereta ni agak2 cara tak?

wrote by Rafidinho

19 comments:

Eyra. said...

Stylo bhai XD

a little less conversation said...

eyra:
mau tumpang?

bact. said...

ini keta tokwan ko ke?
smart sial..
body melentik lagi neh
hahahhahah

oranglidi said...

lebih dari cara lagi bro!

Teacher Koko said...

datsun sunny mmg cara...

a little less conversation said...

bact:
yup..ni lah kete tokwan ak..body memang terbaik..tp dlm agak sedih gak..ritu abis poket ak kuar rm1k wt steering shaft ngn suspension je..haha


oranglidi:
penggunaan minyak nye pn cara bro..grrr

a little less conversation said...

teacher:
pembetulan, bukan nissan datsun sunny tapi toyota corolla KE30..wee =]

aiko kato said...

nice..vintage..cool..definitely a gud car to go on date with but make sure it does move more than 20km/j and ade air condition..bkn apa...nti sian gf u..make up dia melt nanti...;P

bact. said...

teruja siot.
bila la nak boleh merasa bawak kan?
hahaha

Bella Bell said...

bila lu nak bawak gua naik kereta ni? lu jangan buat2 tak ingat ke gua ea.. hahahaha~~


*gua macam pernah tengok je kereta ni kat muka tembok (muka buku) lu..

aleen aiden said...

caghe! ^_^

aleen aiden said...

naik kereta nih pusing town,adalah perkara rare.tompang!heheh

a little less conversation said...

aiko:
20kmh is too fast..10kmh is enough to show off with others..haha


bact:
hurm..nti ak gtau kt pakcik ak ckp ko nk pnjm kete tokwan seminggu dua..

a little less conversation said...

bella:
haa gua tunggu lu kt lua umh..cepat!! lambat tinggal


aleen:
nk tompang..boleh2..rm10 sy bwk pusing2 bandar

Teacher Koko said...

hahh toyota corolla rupe nye..tetapi ia kelihatan seakan datsun sunny..mmg saya lemah bab2 kereta ni..maaf...

Bella Bell said...

memang gua tahu la kan rumah lu kat mana... hahahhaha!!~

Nur Aizureen Md Zahir said...

cikkkk,,bley numpangkan saya takk ??
umah saya kt depan tuh je :P wakaka ~!

Nazz@Purple said...

suka..jom..

FH said...

tak salah pn kot..